Nieuwe website over Madeira

Screen Shot 2014-04-04 at 15.09.18
Klik op foto voor Madeirawijn.nl (Foto: J. Bronkhorst)

De afgelopen twee jaar hebben de mensen achter Wijnstudio.nl het Portugese eiland Madeira bezocht, door de groene steile bergen gereden en genoten van prachtige, oude wijnen. Zo ontstond het idee om een website te beginnen over Madeira wijn. Goed idee.

Net zoals het proberen, proeven, ontdekken van de wijnen van Madeira een goed idee is. Niet voor iedereen, ik geef het toe, maar zeker interessant en veelzijdiger dan je denkt. Het doel van madeirawijn.nl is: een website voor iedereen die iets meer van Madeira-wijn wil weten, voor wijnliefhebbers op elk niveau. Gratis informatie, niet gesponsord, ongebonden, met een plaats voor alle producenten en importeurs.

Een gedachte over “Nieuwe website over Madeira

  1. Harold Robles

    Beste Niels,

    Ik probeer mijn e-mail adres aan te passen in je systeem mar het werkt niet, voor mij.

    Mijn nieuw email adres is: hrobles@healthpromoters.co.za

    Ik blijf genieten van je berichten.

    Hartelijke groet,

    Harold

    Dr. h.c. Harold E. Robles Special Advisor

    E hrobles@healthpromoters.co.za T +31 (0)181 48 68 04 M +31 (0)6 22 50 79 49 W http://www.healthpromoters.co.za

    Volg ons op: http://online.sitefabriek.com/healthpromoters/signature/facebook.jpg

Plaats een reactie