Gedronken/Gelezen/Niels van Laatum

Hardy's Bin 343 revisited

kurk
Ik ben verplicht terug te komen op mijn eerdere post over bovenvermelde Australische wijn. Deze heb ik enige weken geleden ongenadig afgebrand. Onterecht, denk ik nu.
Als aspirant wijntijger schoot ik destijds waarschijnlijk tekort in mijn beoordelingsvermogen. De Hardy’s Bin 343 Cabernet Shiraz 2005 is namelijk een zeer prettig drinkbare rode wijn. En kost weinig. Ik durf dit pas na twee proefgelegenheden toe te geven. (Zekere voor het onzekere). ‘Down the drain’ was duidelijk een gevalletje ‘kurk’. Komt voor (volgens Gort bij 1 op de 12 flessen), maar zal mij nu niet meer zo snel ontgaan.

P.S.: Martin Bril schreef in zijn wekelijkse column in Volkskrant magazine een schitterend relaas over wijn en andere mooie zaken waarvan oprechte waardering ons helpt de middenmoot te ontstijgen.

2 thoughts on “Hardy's Bin 343 revisited

Geef een reactie

