Communicatie/Gespot/Internet/kunst/Reclame/wijn

Eerst kijken, dan kopen

Dirty Laundry verkoopt beter dan Scherzinger Estate Winery

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar het oog wil ook wat. Oftewel, als het uiterlijk van een fles wijn je niet aanspreekt pak je die niet snel uit het schap. Design van fles en vooral label is van levensbelang. Het Canadese ontwerpbureau Brandever slaagt er in met vernieuwende etiketten en bedrukkingen de verkoop van de wijnen van hun klant tot ongekende hoogte te laten stijgen. Zeggen ze. Hoe dan ook, het ziet er geweldig uit.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s