Internet/Marketing/wijn

Nieuwe column op BTG: Ouwe wijn in nieuwe zakken

Innovatie in wijn: drink in tubes

De wijnwereld is altijd in beweging. Innovatie is er altijd, ergens. Soms noodgedwongen, soms gewoon omdat het kan. De ene keer aan de binnenkant en een andere keer aan de buitenkant. Het is het resultaat van de spelers in de wijnmarkt die immer zoeken naar een unique selling point. Van bijna bevroren prosecco tot rosé in een reageerbuis.
Met een reguliere wijn in een reguliere fles val je tegenwoordig niet echt meer op. En als je… Lees mijn hele column op By The Grape.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s