Communicatie/Internet/Magazines/Marketing/Media/Reclame/wijn

Gratis wijn dankzij social media

WINELIFE bedacht een ludieke socialmedia-actie: wordt de 300e die ons ‘liket’ op Facebook en ontvang een gratis wijnpakket! Dat leek me wel wat, dus snel naar Facebook. Stond de teller pas op 211 of zo. Ja, dat gaat niet werken; geen hond die op ‘Vind ik leuk’ gaat klikken natuurlijk. Het duurde dan ook anderhalve week voordat de 300 in zicht kwam, eigenlijk was ik het al bijna vergeten. Totdat ik gister weer eens WINELIFE’s Facebook-pagina checkte: 298! In een vlaag van zeldzame doortastendheid vroeg ik een collega of hij nummer 299 voor zijn rekening wilde nemen. Toen was het een kwestie van snel handelen en, ja hoor. Buit binnen. Zo makkelijk kan het zijn. (Een verslag van de inhoud van het pakket volgt ongetwijfeld binnenkort op deze website.)

2 thoughts on “Gratis wijn dankzij social media

Geef een reactie

