Gespot/Internet/wijn

Excuses (ongewenst intermezzo)

Soms lijken maanden eindeloos te duren. Het weer is er nu wel naar, dat je je afvraagt: ‘Waneer begint die zomer eens?’ Dat bedoel ik niet. Ik heb letterlijk de maand juli een dag of 42 laten duren. En als ik zonet niet een moment van briljante opmerkingsgave ten toon had gespreid, had mijn wijndagboek zich voorlopig nog in juli blijven afspelen.
Goed, de boel is hersteld. Juli is weer netjes augustus en de schijn dat ik de boel niet elke dag bijhoud geweken. Oef. Goed weekend alvast. Vergeet jezelf geen goed glas wijn in te schenken. Want daar doe ik het tenslotte voor.

Geef een reactie

