Bestemming/Niels van Laatum/wijn

Verrassend wit uit Spanje

spanje-wijn-gebiedenUit de oude doos, maar nog niet eerder gemeld: mijn column op doosje-wijn.nl over witte wijn uit Spanje. Kan nu wel weer, met de lente in aantocht (hoop ik).

Er viel me iets op, niet zo lang geleden. Ik las mijn wijndagboek van de afgelopen maanden nog eens na en toen zag ik het ineens: wat heb ik veel Spaanse wijn gedronken en geproefd de laatste tijd! En nog opvallender: relatief veel wit. Niet de eerste associatie met Spanje.

Spanje zal ook voornamelijk blijven gelden als… Lees hier mijn hele artikel.

Geef een reactie

